SpelPojken!

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Pojken - 20 juni 2010 23:27

Hellu!


Tänkte bara kasta in ett litet snabb inlägg med lite grundinfo!


Som du ser är detta en ny startad blogg och jag har nyss blivit klar med designen, vad tycks? Det kommer säkert ändras då och så för jag älskar att fixa och trixa med design och toppbilder osv! Så bli inte rädd om den ser annorlunda ut senare!


Men ska börja med toppbilden snart, inte säkert jag blir klar med den idag men den ska upp så fort som möjligt!


Men det blir nog inget spel inlägg idag tyvärr! Eller vi får se vad natten bjuder på!

Jag ska försöka täcka alla konsoler och spel, har inte alla stora konsoler själv men har möjligheter till att testa dom på annat håll! Det jag har till gång till är PC, Xbox 360 och Wii! Jag har inte den bästa ekonomin i världen men ska försöka köpa på mej mer nya spel längre fram i år!


Men nu ska ja kasta mej på toppbilden så det blir påbörjad!


Kom ihåg spel är bra!

Presentation

Denna blogg som du förhoppningsvis ser handlar om spel! Kolla presentationslänken under för mer info!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gamers gästbok!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards